LINDA BACKLUND

FREDAG;

Kategori: MIN VARDAG

skolan från åtta till tre. Det är för långt för mig, koncentrationen räcker inte.
Första idrott, brännboll.. Varför är det såå pouplärt för alla lärare att köra
brännboll när man "äntligen" kan gå ut i friska luften. Förstår dom inte att
det är fruktansvärt tråkigt att endast spela det vaarje gång? Jag är så trött
på det, haha (; . Sen var det svenska, gjorde ett läx/prov. Jättesvårt, menmen.
Sen lunch, bästa på hela dagen. & efter det hade vi engelska, då gjorde jag
två läxförhör, tror det gick kalas :)! & sista lektionen var matte, eeeh, varför
sätter man en matte-lektioon sista passet? En mycket bra fråga. Jaja, jag &
daniella hade det trevligt i alla fall (;. Efter skolan åkte jag med bror hem,
åt, sen somnade jag i en halvtimma. & sen tog jag bussen till sjömarken,
där julia & hennes konfirmations-gäng hade "fest", det var en uppvisning.
Var bra så länge jag var där :)! För hann inte se klaart hela, för skulle vara
lite barn-vakt åt nathalie när Kalle spelade match :)!, världens sötaste barn.
Men, jag är ju fortfarande lite sjuk, så jag lämnade henne till andra föräldrar,
gick hem, satte mig här en snabbis,. & nu ska jag bosätta mig framför tv;n!
Ha en mysig kväll! För det hade jag tänkt att ha. PUSSS


bilden är från restaurangen. Där mamma & pappa & bror jobbar just nu.
Jag hinner ju inte jobba i helgen, eftersom det är kör-övning imån! SKOJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: