LINDA BACKLUND

HEMVÄGEN;

Kategori: MIN VARDAG

här kommer bilderna från min lilla promenad hem idag. Ville bland annat visa er alla dessa backar jag går upp för varje dag :) , & hur mysigt det äär. haha :)


det här är första bilden, fast inte första backen ;)! Slänten, som denna delen kallas ;D


en annan backe, den jobbigaste faktiskt! Finns inget slut.. ;)


Då var vi nära mitt hus, men två backar kvaar..


sista, fast det kommer en liiiiiiiiiten liten liiiten backe till.


& här tog mjölksyran slut. Bara en pytteliten bit kvar till mitt hus,


några steg till höger efter sista backen, ser man huset. Då blir man glad.


fast myrhålet är läskigt..


Mamma gjorde fint inför julias konfirmation , :)


häär med :), söta mor.


oj, nu var vi näära :)!


hem ljuva hem.


Jobbig väääg, inte sant?  Jaja, när man kommer hem så mår man bra.

Haha, nu när jag la in bilderna hoppas jag att ingen såg när jag tpg alla bilderna, haha! Menmen, det var ju kul att visa vilken underbart mycig vög jag har hem verja dag, & det var faktiskt skoj., Nu när man ser bilderna inser man faktiskt att det är finare än vad man tror & tycker när man går hem, astrött & sliten efter skolan,. Haha :)! Så från & med nu ska jag uppskatta att gåå hela vägen hem, aldrig be mamma hämta mig ! :D haha, bra linda,

PUSSS

Kommentarer

  • Anonym säger:

    linda det är en mödarväg! BLÄÄÄÄÄÄÄ

    2009-05-19 | 20:10:18
  • LINDA; säger:

    näää, nu ska vi inte vara sånnna! :D haha

    2009-05-19 | 21:19:09

Kommentera inlägget här: