LINDA BACKLUND

LÖRDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Denna dagen gick foort!, Jag & frida började jobba klockan sex, & slutade klockan tolv typ. Massa att göra, så det var bara skoj! :), Men, haha, oturen var verkligen med mig idag. Jag skulle bära ut två glas till baren, Men de var varma när jag satte ihop dem, så när jag skulle ta isär den satt dem fast, så jag trckte ashårt på det översta för att få loss det, men då sprängdes det. Glas över hela baren, över heela mig,. & min tumme blödde, blev chockad & kändes osm jag tappade flera liter blod. haha, Men jag är kleen. Jaja :)!, Kvällen slutade med att jag frida jonte will a& andreas satt & tjöötade. Walle & hans hund lucie kom , haha, galet skoj. Sen, vid tre gick vi & la oss :) Mycket trebvlig dag :)


käkakääkaaaa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: