LINDA BACKLUND

LÖRDAGSSHOPPING;

Kategori: MIN VARDAG

Jag hann inte vara inne på datorn i lördags, först göteborg, sen direkt körövning,& sen var det strömmavbrott :), så, får skriva om lördagen nu i stället :)

När jag handlade kläder sist, minns jag inte ens.
Så, jag & emelie åkte en snabbis till göteborg för att verkligen bränna pengar, haha! Men alltid, verkligen alltid, när jag säger så, så hittar jag ingenting., Eller, ett par shorts & ett linne, men , inget mer.. Mycket tråkigt, men så äär de :), Jaja, vi hade väldigt kul , & det är väl huvudsaken ;)! , Sen när vi skulle hem, (på moppen från bollebygd), insåg vi att klockan blev mycket, så åkte till körövningen. Gick bra där, trots ont i halsen. Vi höll på i tre timmar typ :)!, Sen hem, la mig i soffan, & rörde mig inte ur fläcken på hela kvällen, Endast när jag julia linus & andreas spelade poker, men jag vann asfort, såå.. Vi kikade lite på melodifestivalen, & det är så värdelöst.  Sen sov Julia över i mitt rum :). det var min lördaaag .PUSS


frapino på tåget är en klassiker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: