LINDA BACKLUND

MÅNDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Oj, helgen har varit låång! & underbart skön.
Jobbade fredag & lördag, & söndag spelade va match, mot alingsås.
Matchen var såå bra, men oturen var med oss, så vi gjorde inga mål,
& släppte in skitmål. Men så kan det vara. Vi förlorade med 4-2, men
vi vet att vi tar dom nästa gång ;) ,

Idag var det dags föör skolan igen. Började åtta, & slutade tio i elva.
Hade informationsgrej om gesällen, & sen termonologi, om det nu
heter så ;), Seen åkte jag hem med tio över elva bussen, & hemma
ååt jag, & sen la jag mig i soffan, & somnade. Jag vaknade nu, &
klockan är halv fem. DÅ BLIR MAN LITE SUR. Trodde jag skulle hinna
med massa denna underbara dagen, Jajaaa. Ikväll ska jag & julia
på elfsborg - ifk! KUL :)  PUSSS



jag & julia för ett tag sedan, när vi hade hemma-spa-kväll, haha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: