LINDA BACKLUND

ONSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Första lektionen var matte. Vi fick reda på vad vi fick på de nationella proven, som jag kände att det gick overkligt bra på ni vet. Jag fick faktiskt två poäng från mvg. Jag blev väldigt chokad, & glad såklart! Men, ah, det trodde jag faktiskt inte. Har bara fått bra betyg på ett matteprov i hela mitt liv, & det var mvg i nian. Sen har jag legat på G, Vg. Så, det var väldigt skoj,. Fick vg i kursen! :) .

Sen var det svenska. Det är inte ens två hela veckor kvar i skolan, men såklart ger våran lärare oss en ny uppgift som vi ska läsa, skriva & redovisa. & vart tror hon att energin ska komma ifrån? jaja, det löser väl sig. Sen hade vi idrott, men våran lärare är lite borta, så vi satt på gymmet & pratade betyg.

Efter deeet hade jag & emelie håltimma i en & en halv timma. & då åt vi & övade inför musikprojektet. Sen gick vi till kulturskolan med våran musiklärare & spelade in vårat projekterbete, där vi spelade var sitt instrument & sjöng. resultatet blev faktiskt bra, haha :D! Sen tog vi bussen hem tio över tre, & på hemvägen somnade jag & min feber reste,, fy. Mamma hämtade oss vid bussen, eftersom mitt knä aldrig blir bra, & sen hemma åt jag, pluggade & somnade, såklart. Nu vaknade jag i & för sig en halvtimma senare, eftersom jag somnade på stolarna runt bordet & det var ju inte kanonskönt kanske. Så, ska göra mig en kopp te & sen tillbaka till pluggandet ! PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: