LINDA BACKLUND

SÖNDAG&KONFIRMATION;

Kategori: MIN VARDAG

klockan nio var det samling med kören, Skulle sjunga på konfirmationen i missionkyran. Lillasyster Julia konfirmerades :)!, Min hals var inte med mig idag, har ju varit krasslig nu ett tag, såå, hur det gick går ju att diskutera! Jaja, sen klockan elva började allt. & först sjöng vi låten, in your arms. Som finns längre ner på inlägget :), fast vår version går snabbare & är bättre (; haha. Sen var det predikan & sedan sjöng vi igen, låten amazed, som med finns längre ner. Jag sjöng första versen & refrengen själv, ett solo.. Ao, det gick bra. Men ville inte göra det så jättemycket egentligen, men så blev det i alla fall. Sen nattverd & sånt, & sedan sjöng vi sista låten, herre, som är askul att sjunga, Lite fula rörelser & sånt, haha, Finns dock ingen video på den, men det får du leva med (; , jaja, sen bar det hemmåt ,& ah, mat & släkt & allt som hör till :), sen somnade jag först ute mitt på stenterrassen, & sen gick jag in, & slocknade i soffan när jag skulle kolla film med filippa, Sen låg jag där hela kvällen, eller ah, till tjugo i sex, för så kom pappa& sa att träningen började om tjugo minuter, så jag bytte om & sen ner till parken. Träningen gick inte alls bra, fy. Sen hem, tv, duschen & nu ska jaag sova! pusssssss




in your arms

 
amazed

Kommentarer


Kommentera inlägget här: