LINDA BACKLUND

TISDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Nationella idag klockan åtta stod på schemat.
Skrev i ungefär två timmar, om inte mer. Allt kändes overkligt bra idag med. & som jag sa sist, antingen fattade jag helt fel, eller så har jag plötsligt börjat förstå matte.. Men det låter konstigt om det vore så. Jaja, man kan ju alltid hoppas på det bästa! Sen håltimmmaaa, så vi satt i utanför datorkunskapen & möglade. I alla fall jag & michaela (; . Sen hade vi datorkunskap till halv två, sen bussen hem & på vägen hem dokumenterade jag vägen med massa bilder, som jag kommer lägga in sen (; haha. Kan ju inte gå speciellt fort med mitt knä nu,. Så, får ju komma på nått annat att göra på vägen, så jag inte dör av tråkighet.
Nä, nu ska jag göra mig nått att äta, ta med det till soffan, lägga mitt knä i högläge, vila & kolla tv. Sen ska jag faktisk gå en "reparerar"-promenix runt kvarteret, om jag orkar :) pusss!


från inom,huscupen i höstas, minns inte vad det hette.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: