LINDA BACKLUND

TISDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Skolan idag. Först frisörlektion, lärde oss att använda locktänger & att locka med plattång. Skojskoj. Seen lunch & sen datorkunskap. Hade prov. Blev klar på typ, 40 minuter.. & ah, det kändes väldigt bra, men sen får vi se hur det går med det :) Tog bussen hem klockan tio över ett. & hemma drack jag te, pluggade lite, men ah, Somnade.. I tvåå timmar :O! Kändes som om jag bara slumrade till ju.. Sen, när jag vaknade pluggade jag, åt, & sen satt jag vid tv;n :), Nu ska jag plugga mer, & sen sova :) puuss & godnatt

Kollade bikini idag, är ju såå kräsen som sagt.. Men, här är tre fina!,
Kommentera & hjälp mig (;


Känns lite tveksamt att ha en ljus bikini, men , den är snygg!


Den korallröda, längst upp är väldigt fin!


& även den här gula. Tänk, en fin solbränna, så är den väldigt fin kan jag
tänka mig. Överdelen längst ner i så fall. Eller, så kör jag på alla tre. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: