LINDA BACKLUND

TORSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

sakolan från åtta till halv 12. Sen käkade jag, michaela, elvira & emma thai. Underbart gott måste jag säga, fast mår illa nu. Jajaa. Efter det, gick vi till espira, där några elever från bäckäng skulle ha modevisning, & vi skulle fixa hååren. Vilket gick bra, men var ganska segt.. Jag är ju fortfarande lite krasslig som sagt.. Åkte hem med tio över fem bussen, somnade hela tiden. Glömde trycka på stopp, men som tur var skulle några av,  & jag vaknade till, så kom av ialla fall :)! , sen hemma käkade jag & bror lite mat, & sen hämtade jag min skithöga hög med läxor, haha. & just nu känns det bara botten att örja med det. Men jag måste ju. Har redan övet på glosorna en gång, (det är typ 50 stycken..) & nu är det bara tre svenska-läxor kvar :D:D   eh fy..  Aja, måste sätta igång nu! Stör gärna med ett sms eller nått, vore inte fel! Skriver nog igen senare när jag är klar , om jag kommer bli klar, haha. PUSS PUSS










Hittade lite bilder som lillasyster julia har tagit här i vårat hus. Hon gillar att ta kort, & övning ger färdighet! Fina bilder tycker jag i alla fall (; <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: