LINDA BACKLUND

TORSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

eftersom jag inte har skrivit på ett par dag, så blir det lite inlägg nu ;)

I torsdags åkte jag & emelie med morfar & marita till varberg. När jag kom ner började jag jobba med en gång. Men vi fick sluta tidigare, så vi tog en promenad till Koberget & satt där., Helt vindstilla, & det var hur mysigt som helst.


visst är det skönt när man slipper jackan ? helt underbart måste jag säga.


packat & klart. Jag är mästaren på att ta med föör mycket.


& mästaren på att städa mitt rum. haha


påväg mot koberget.




massa fina svanar & helt vindstilla. Underbarrrrrrrrrrrt.


eh, ja. Haha, en av allllaaa bilder & videos vi tog / gjorde., Helt galet.






Det var alla bilder från torsdagen :), nu fortsätter jag med de andra dagarna. haha ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: