LINDA BACKLUND

TORSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Idag hade vi vårat första kundpass i skolan. Var inte alls så nervös som jag trodde jag skulle vara, faktiskt. Först klippte jag en liten pojk, adrian, som var tre & ett halft år. Det var en utmaning kan man lungt säga! Men det gick bra ändåå :), Sen klippte jag en tant, & det blev väldigt bra , hon var för sööt. Sen skulle vi ha världens prov. Men , när Åse samlade klassen & pratade sa hon; Ni har varit såå duktiga idag , så vi tar provet nästa torsdag! Min turdag typ :), så klockan tolv slutade vi. & jag & michaela tog tio över tolv bussen hem.
Hemma pluggade jag, & sen blev jag så varm, så visste inte vart jag skulle ta vägen. Så, la mig i soffan & fick hur ont som helst i magen. Fick lägga mig i fosterställning, & sen somnade jag.. Jaja. Sov i fyra timmar, sen när jag vaknade kunde jag typ inte röra mig. Hade ingen kraft. Sen kom jag i alla fall upp, & tog lite att äta. Sen satte jag mig här, & nu känner jag hur trött jag är, igen. Jag ska nog bara skriva klart, sen lägga mig framför tv:n.
Nu ska jag bara samla kraft.

Föresten, jag kollade på massa bilder på Dubai nyss, & jag vill verkligen pka dit, Det hade varit overkligt kul! Kolla bara på bilden;

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja han var minsann en riktig sötnos!

    jag ÄLSKAR dubaiiii

    2009-05-28 | 21:04:16
  • LINDA; säger:

    eller hur, haha:)!

    2009-05-28 | 21:55:08

Kommentera inlägget här: