LINDA BACKLUND

TORSDAG;

Kategori: MIN VARDAG

Idag hade jag med mig två modeller till dagens salong-lektion. Först ut var bror ;), & jag klippte en formklippniing på honom, som på bilden :)!, Blev bra tycker jag. Seeen kom min lilla goa morfar & jag klippte en finisch med maskin, & ah, det är jättekort i nacken, & lite längre där uppe :)!, Det blev med väldigt bra. Seen fick jag klippe på docka hela eftermiddagen,. men det var faktiskt skoj, klippte gradering två gånger om, skoj :)!, Sen vid tjugo i tre slutade vi, så åkte heem :) , & hemma fixade jag Julia i håret & sminkade henne, Hon är iväg & tar konfirmationskort nu, så sööt.

Ikväll blir det att ligga framför tv;n, det kan jag lova er! En sjukt jobbig dag med magont, huvudvärk, ont i halsen & snuvig. Fy, det är ju inte det man vill åka på nu precis. Jaja, så ska vila upp mig väl nu ;)

PUSSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: