LINDA BACKLUND

BEAUTIFUL DAY

Kategori: MIN VARDAG

ville bara säga att mina veckor bara flyger iväg.. det går så fruktansvärt fort just nu.
Tror det beror på att mitt schema har blivit helt underbart. att den jobbigaste dagen, tisdag, är borta. Vi är helt lediga från alla lektioner. kan det bli bättre? typ inte. Sen har vi apu på torsdagar som är jättekul. Alltså går jag i skolan varannan dag, vilket blir tre dagar i veckan. & så ska det vara ända fram till jullovet.



måndag: 8 - 15:30
tisdag:
onsdag: 9 - 13:40
torsdag: apu 10 - 18
fredag: 8 - 16:30


snaaaaaaaaaaaaaaart är det jullov, vilket betyder julafton, myssssssssssss & T H A I L A N D. Kan snart inte hålla mig längre, längtar som fasen. Men inte till att vara utan alexander, kommer inte gå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: