LINDA BACKLUND

FARSDAG

Kategori: MIN VARDAG

farsdag fika hos morfar idag, som jag säkert skrev innan? :))
Massa, massa, vofflor fick vi. Var längesedan jag var såå mätt tror jag :O, haha. Sen efter fikat gick vi hem , & då satte jag mig för att plugga lite. Men istället målade jag. Så kan det gå.. Men älskar att måla, så det gjorde ingenting. Sen var det tv;n som gällde 20:00, ensam mamma söker. Det var final idag med, kanonkul. Sen ville de andra i min familj kolla på vem kan slå filip & fredrik, men jag kände inte för det, tycker inte det är så bra faktiskt. Så nu sitter jag här i mitt rum & lyssnar på lugn musik, helt underbart trevligt. Ska faktiskt sova snart, är trött idag.

Jag saknar alexander.


filippa är sööööööööööööööööötast i hela världen.


& snällaste med. Kolla bara, man blir ju rörd :)) sötnos.


fanny & julia :), min mobilkamera är sämst.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: