LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

hade kundpass hela dagen. Men det var dåligt med kunder på förmiddagen, så som flesta gjode svinryggar. Ett av dom roligaste momenten jag vet faktiskt :) Sen hade jag en kund som jag gjorde klipp & sling på, & det gick väldigt bra.

Efter skolan åkte nästan hela klassen hem till söt-zahra & käkade pizza & kollade på postkodmiljonären. Vi var ju med idag, haha. Lite småkul ändå. Sen kollade vi idol & tjötade massa. Hade väldigt mysigt i alla fall! Sen åkte vi hem runt elva & nu är jag helt overkligt trött, så ska sova nu.

Imån blir det stan med min underbara bror! - aaallll kärlek åt honom.







Kommentarer

  • julia<33 säger:

    inte din underbara syster också?

    2009-11-14 | 11:20:44
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/
  • linda säger:

    jo klart! trodde inte du skulle med igår bara :)<3

    2009-11-14 | 14:14:08

Kommentera inlägget här: