LINDA BACKLUND

MÅÅNDAG

Kategori: MIN VARDAG

När jag inte har sovit speciellt mycket eller bra under natten, så tycker jag att skoldagen går bra. Vet inte varför, men jag får en slaga överenergi & jag har mycket lättare att lära mig saker än om jag hade sovit lagom mycket. Eller så är det något jag har fått för mig? haha.

När jag kom hem från skolan kollade jag lite tv & sen somnade jag, såklart.. Sov i två & en halv timma. Så nu är jag pigg & go. Kommer inte kunna somna på ett bra tag, haha :) Men ska kolla på paradise hotel & sen kanske det blir en film & plugg, så har att göra i alla fall :)

Är ledig imån - heeeelt sjukt skönt. Ifall jag inte har feber så ska jag åka in till skolan & ta vaccinet. Jag vill verkligen inte, men måste ju.. Jag hatar sprutor & varken mamma eller pappa är hemma, så ingen kan följa med. Jag kommer svimma. Tänker på det hela tiden, jag är så j'vla spruträdd. usch.

Nu ska jag göra mig en kopp te & kolla tv :)) PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: