LINDA BACKLUND

OHLALA

Kategori: MIN VARDAG

V E C K A 4 9

måndag    8 - 15
tisdag       l e d i g
onsdag     10:30 - 12
torsdag     9 - 12
fredag       8 - 16:30

just nu är min vecka jätteskön, lääs & njut med mig ;)

MÅNDAG - bild&form, helt okej lektion. Naturkunskap, jättetråkigt.
& formgivning, kul lektion :) Så måndagen går hyffsat bra.
TISDAG - l e d i g. Så har inte så mycket att säga om den, förutom
att jag älskar den, älskar var det ja.
ONSDAG - inställd lektion, underbart. Sen har vi religion, jättekul
lektion. & denna veckan slutar alla klockan tolv, s k ö n t.
TORSDAG - jag & olivia i min klass är skyddsombud i klassen, så vi
ska på kurs, eller möte, vet inte vad det är riktigt. Men vi slutar
i alla fall klockan tolv.
FREDAG - s a l o n g e n @ kundpass. Kul dag ändå :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: