LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

En vanlig skoldag för min del. Hade prov i religion, som kändes ganska bra faktiskt, men sen vet man ju aldrig hur det går ändå :) , Sen hade vi bild&form, mycket skoj! Jag emma michaela & zahra stannade kvar tills våra utvecklingssamtal började efter lektionen, kalaskuuul (: . & sen var det då utvecklingssamtal, & det gick bra, men åse tycker alltid att allt går bra, men jag får hoppas hon pratade sannig, haha.

Sen hemma somnade jag såklart i soffan. Sov inte i en timma.. utan tre! Så nu är jag pigg & fräääsch. haha, det blir nog inte problem att somna inte. Jag är ju alltid trött :))

Nu ska jag kolla film & sen blir det sängen. Pusssss


kerstin tyckte jag kladdade mycket med färgerna, så hon la ett stort
papper under min palett..
;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: