LINDA BACKLUND

ONSDAG

Kategori: MIN VARDAG

två lektioner idag, helt underbart.
Sen åkte jag hem, åt & somnade till opra winfrey show. För en gångs skull pratade hon om nått tråkigt, usa's presidentval. Inget som intresserar mig :) så somnade som sagt..

Mamma väckte mig runt halv fem & sa att vi skulle ut & övningsköra, så det var bara att klä på sig & åka iväg. Haha, jag fattar inte hur jag kan glömma så mycket på en natt. Övningskörde ju igår, men idag kan jag nästan inte växla. Tar ett tag innan jag kommer igång. haha. Men det gick faktiskt jättebra till slut (: Körde runt i olsfors & gesebol, backade & höll på. iiinte dåligt tycker jag ;) haha.

Nu sitter jag & väntar på att bonde söker fru ska börja. Det är ju föör bra. Kan inte sluta skratta åt "puss.attacken"..

Kommentarer

  • elvisss säger:

    jag älskar att jag inte är den enda som sover bort hela eftermiddagen!!!<3 underbart!!

    2009-11-04 | 18:59:31
  • linda säger:

    haha, men visst är det undebarrrrrt! :D det är ju en rutin jag har varje dag efter skolan. haha <3

    2009-11-04 | 20:18:26
  • zahra säger:

    hahah jag sov med! Braaa! Behöver jag inte ha ångest! hahah

    2009-11-04 | 21:16:15
    Bloggadress: http://zaahralindstrand.blogg.se/
  • linda säger:

    nejdå , haha :)) jag sover varje dag, så ni behöver inte tänka på det ;)

    2009-11-04 | 21:37:36

Kommentera inlägget här: