LINDA BACKLUND

TORSDAG

Kategori: MIN VARDAG

Igår efter skolan fick jag reda på att det var obligatorisk närvaro på träningen, så mina planer för kvällen blev lite ändrade. När vi kom dit så hade våra, helt jävla underbara & bästa, tränare fixat en självförsvarskurs (krav maga). Vilket jag tyckte var hur kul som helst. Så i två timmar höll vi på med först lite teori & sen övningar. Skitkul!

Sen på kvällen kom alexander & vi hann väl inte göra så mycket innan vi skulle sova :))

Idag mår jag inte det minsta braaa. Men gick till min apu ändå. Det är visning där idag klockan åtta, så hela dagen har vi fixat modeller & sen kollat på fotograferingar. Sen kom min moster & min mamma förbi för att säga hej, men dom tyckte jag skulle åka hem, såg nog inte så fräsch ut kan jag tänka mig, haha. jaja, nu ska jag göra mig lite te & burra ner mig framför tv:n. Vill bli frisk tills imån! & lördag & söndag.. Hade massa planerat ju. FAN.

Kommentarer

  • michaela säger:

    vi saknade dig på lunchen idag goding!

    2009-11-26 | 19:21:58
    Bloggadress: http://jordgubbsbruden.blogg.se/
  • linda säger:

    åh. jag fick lunch klockan tre. Allt blev knasigt, hade fullt upp! förlåt, hade inte ens tid att slänga iväg ett sms :/ <3

    2009-11-26 | 21:31:12

Kommentera inlägget här: