LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

jag tror jag kan räkna timmarna jag sov inatt på en hand.
drömmen var så verklig. jag var helt förvirrad när jag vaknade. jag tog på dig, du var som vanligt, du skrattade & var du, som bara du kan. allt var som vanligt. sen säger du, "jag har redan levt mitt liv, jag är nöjd nu". Jag vill fortfarande inte förstå.

Skoldagen var slapp. hade ingen lärare, men fick lite uppgifter vi fick göra. Men jag hade inte orkat med en vanlig dag idag, är alldeles för trött. Sen när jag emma & michaela skulle vänta på bussen hem, så ställde sig en man framför oss och sa; hej alla barn nu är det barnprogram, sen gick han.

Nu sitter jag framför tv;n & känner hur min feber stiger.. jag orkar inte ligga hemma & vara sjuk i helgen! det är ju röötet.




mitt mellanmål, hur gott ser inte det ut egentligeeeen ? ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ta det som ett tecken:)

    2009-10-17 | 12:26:06

Kommentera inlägget här: