LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

Kundpass hela dagen. Var värdinna först, så ägde runt med daniella hela förmidagen. Sen hade jag en långhårspermanent, som daniella hjälpte mig med. Hatar permanent, tar sån j''vla lång tid. Men resultatet blev bra, så får trösta mig med det.

Sen var jag hemma vid sex & då klippte jag olivia, mycket trevligt. Sen blev det tv & glass, en vanlig fredag om man heter linda. Kollade idol med. Blev inte liiiite sur när eddie var kvar med niklas i utröstningen. Jag hejjar på eddie faktiskt, han är bra.

Nu ska jag kolla film, my boss's daughter. Får se om den är bra, annars kommer jag somna :))

Måste boka biljetter till michael jackson - this is it med, kommer ju ut nu på torsdag!  Jag har höga förväntningar på den filmen, hoppas verkligen den kommer vara bra. Nääää. nu somnar jag snart. Pusss & godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här: