LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

då var man hemma från en natt på majblommegården.

ett rötet ställe, men måste ändå säga att lite mtsigt var det allt. Vi kom dit på
morgonen igår, & sen hela dagen lysnade vi , gjorde ett arbete & åt. Seg dag!
Sen grillade vi korv & senare på kvällen var alla galna. Mycket skratt, sång &
dans! haha. Sen somnade fortare än, vet inte ens vad. & idag har vi redovisat
våra arbeten, käkat, fikat & sånt dääär.

När jag kom hem var ingen hemma, & jag hade ingen hemmanyckel, så morfar
fick skjutsta mig till bollebygd, för att jag skulle hämta julias nyckel. & sen kom
jag in. Nu ska jag ta en aslång dusch, eftersom stället luktade kloak, & sen ska
jag laga mat till mig själv, kolla tv & vänta på bror! pusss



så häär mysigt hade vi det igår när vi badade i tunnor, sjön & bastade i flytbastun.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: