LINDA BACKLUND

RHYTHM OF THE NIGHT

Kategori: MIN VARDAG

då har man städat hela sitt rum. Flyttat runt lite saker & tagit in nya,
& tagit bort gamla prylar. Alltid kul med lite förändring. Sen kom filippa
hit med, & jag har lovar henne att vi skulle göra iordning mina övnings-
dockor. Så det har vi pysslat med :)

Imån ska jag hjälpa calle att göra iordning alla de som är nominerade
till borås lucia, innan fotograferingen. Ska bli väldigt skoj! Så, jag hade
hoppats på en kväll ensam hemma, för pappa ska kolla sverigematchen
någon annan stans & julia är hos fanny. Men såklart ska bror ha alla
sina vänner här & kolla matchen. jag blir såå trött.

Mamma åker till turkiet idag! jag är inte det minsta avundsjuk,. FY!












Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag vill ha ditt rum tack!!!!!

    2009-10-11 | 22:13:09

Kommentera inlägget här: