LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Igår var jag hemma hos baby. Vi bastade & bara tog det lungt, helt underbart. Sen när hans vän kom, så hae jag redan somnat. Det måste vara något som inte stämmer i min kropp, man kan väl inte vara så här trött?

Va ju hos calle på hbc idag, vilket var askul! Jag gjorde hår & calle smink, & även hår, så det gick fort & smidigt :) sen tog jag bussen till parken, där vi hade möte med fotbollen. Om året som varit, & det kommande. Ser fram emot att börja träna igen.. Det var ju ett tag sen! Så nu får jag ta tag i rehabträningen & börja simma. Ska bli skönt att få lite rutin igen.

Mamma är som sagt i turkiet & bror åkte tillbaka till lumpen idag. Så nu är det jag, julia & pappa hemma. Så ikväll blir det middag & kolla på ensam mamma söker. Det är ju för bra ;)
Det gick inte lägga upp bilden jag ville ha nu, för det krånglar. Men den kommer! Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: