LINDA BACKLUND

SOULWEEPER

Kategori: MIN VARDAG

när jag gick upp i morses snurrade hela världen. Men jag gjorde iordning mig & allt inför skolan, men när jag tog tempen hade min feber inte sjunkit, utan stigit istället. Så jag la mig i soffan & kollade på tillbaka till eden. Sen somnade jag & sov i typ tre & en halv timma. Så nu får jag nog gå upp från soffan & göra nått annat. Hatar att vara sjuk. Jag vill vara ute, det är jättefint väder ute idag. Jag vill träffa kompisar & vara i skolan. Mycket man vill..

Imån är jag ledig, så då ska jag bli helt frisk. Sen är det fredag. & sen är det helg! Då får jag vila upp mig & sen nästa vecka ska jag inte vara sjuk har jag bestämt. & veckan efter det är det lov, UNDEBRART!

Nä, nu ska jag nog laga lite mat, skriver mer sen! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: