LINDA BACKLUND

.

Kategori: MIN VARDAG

är hemma från skolan idag med. har fått feber & sånt också. ska in till stan med pappa & bror snart. skönt att komma på andra tankar. lite vänner till mamma har varit här idag, så vi har gråtit tillsammans, skrattat & pratat minnen. det är bara goda minnen, känns så skönt. vi fick även reda på att alla hennes organ kunde doneras. så lollo räddar 5-6 liv idag. det kunde inte slutat bättre. självklart att hon skulle komma tillbaka, men det går ju inte.. lollo, jag saknar dig redan, hur ska jag någonsin kunna leva med att du inte finns? hur ska din familj klara sig nu? - jag vet att dom gör de, men tanken att du inte ska vara med längre får mig att tänka svart. men vi som är kvar ska klara detta, det är så du skulle vilja ha det. vi älskar dig, glöm aldrig det.

all kärlek till dig, & din familj.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: