LINDA BACKLUND

.

Kategori: MIN VARDAG

började att skriva ett inlägg om vad jag hade gjort idag. Men sen kom jag på att jag inte alls ville skriva det här.

Mamma har varit på begravningsbyrån & allt det där idag med dem andra. Allt är klart. Måste säga att det känns skönt. På begravningen ville dom inte att det skulle vara några psalmer, inga kors, inga blommor med band. Utan låten who let the dogs out ska spelas, & andra låtar som lollo gillade. Klädseln ska vara frivillig & alla som vill komma är välkomna till begravningen. Jag hoppas på en bra dag, en glad dag för lollos skull, för det är med glädje vi minns henne.

varför kan du inte bara komma tillbaka? alla, verkligen alla behöver dig.

Kommentarer

  • julia säger:

    skulle ju inte vara who let´s the dog out :)

    2009-09-16 | 16:26:40
  • julia säger:

    skulle ju inte vara who let´s the dog out :)

    2009-09-16 | 16:27:37

Kommentera inlägget här: