LINDA BACKLUND

GRAZETTE

Kategori: MIN VARDAG



I skolan har vi fått ett nytt märke på de produkter vi har, fast vi har även kvar schwarzkopf. Grazette. Jag har hört att det är nått mellanting på det du köper på ica, & det som finns i salonger. Alltså en ganska bra produkt.. Men i alla fall så hade vi produktinformation på morgonen, av grazette's stylingprodukter. Alla produkter har fööör mycket parfym, alltså luktar dom bajs, men sen när vi gfick testa, så var dom faktiskt bättre än vad jag trodde. Efter stylinginformationen så fick vi styla en tjejdocka & en killdocka, sen varandra. Jag stylade en killdocka med först volymmousse från serien xl, sen använde jag det gula vaxet från serien crusch, (minns inte vad vaxet hetet) men bra var det! Har ingen bild på killen, Men tjejen jag stylade tog jag kort på;






på den använde jag ett värmeskyddande mousse frpn serien crusch. Sen vofflade jag en bred tuppkam typ, det håret som var lite längre på dockan,. (det är inte jag som har klippt den). Sen tupperade jag det, så att det blev lite mjukare. Sen sprayade jag som jag ville ha det, framåt & nedanför ögat, med ett spray från serien xl. Sen Sprayade jag med glansspray, det var med från xl.

Sen blev elin i min klass sugen på frillan, haha, så gjorde samma sak på hon!




Snygging.


Sen efter lunchen var det information om deras färger, som jag har lite svårt för att tycka om. Men jag & michaela färgade en killdocka heeeeeeeeeelt morotsorange! Astufft.


Vi använde en 8RC & en CO, lika delar, 1+1. Lät det sitta i 45 minuter & sedan sköljde vi ur det & fönade det.  & så här coolt blev det. haha ;) gillar det!

Det var min skoldag. Jätteskoj. Det är dessa ämnena som gör att jag orkar med skolan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: