LINDA BACKLUND

LÖRDAG

Kategori: MIN VARDAG

dagen började i göteborg med tjejerna. En jättemysig dag har jag haft! Vi gick runt & strosade i staden, & jag hittade min efterlängtade klänning :)! Sen käkade vi, fikade & sen klockan fyra var det visning på Park Avenue hotel på avenyn.

Den var bra, men jag hade ändå förväntat mig ännu bättre. Tror Elmia är svårslaget, för det var otroligt bra där. Men visningen var i en & en halv timma, lagom tid. & sen skyndade vi oss till mcdonalds & tog med oss mat som vi käkade på bussen. & vill bara säga att ni är helt underbara tjejer, helt galet underbara!

Sen hämtade far mig i bollebygd, & sen hemma bytte jag kläder lockade till håret lite & sen efter 20 minuter tog jag bussen till borås, där frida hämtade mig & vi åkte vidare till nathalie karlsson som fyllde 18! Mycket trevligt. Sen tjugo i elva åkte jag hem till min underbara pojke. & nu ska vi hitta på något! Pusss




& häär har vi den, min älskade.




Vet inte varför, men känns fel att le just nu. Känns som om man inte bryr sig. & efter att man har skrattat får ma skuldkänslor.. - för det finns väl inget att vara glad över?

Oj vad svårt det är att acceptera att det är som det är. Att acceptera det är det sista jag vill.
Du var så älskad & jag hoppas att du vet om det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: