LINDA BACKLUND

MÅNDAG

Kategori: MIN VARDAG

då var det måndag, igen.
- Känns inte som att det är någon annan dag är måndag just nu.
Dagen gick än då fort idag, så det var ju skönt. Hade först bild & form, sen naturkunskap, & sist tävlingsteknik. Jag klippte klart idag, men när jag hade efflilerat (skurit) klart luggen & nacken, slant jag med kniven i bakhuvudet, så det är ett hål, ett rakat hål, på min tävlingsdocka. Så dagen var visst inte så bra som jag trodde



på bilden är inte dockan färdigklippt. Luggen är mer finslipad & nacken
är kortare. Bild på bakhuvudet får ni inte se, det ser förjävligt ut :)

Kommentarer

  • michaela säger:

    du är grym stumpan!

    2009-09-21 | 20:01:20
    Bloggadress: http://jordgubbsbruden.blogg.se/
  • linda säger:

    du är snygging!

    2009-09-21 | 20:59:34

Kommentera inlägget här: