LINDA BACKLUND

OLD SCHOOL

Kategori: MIN VARDAG

skolan är, med endast ett ord, SEGT.
I alla fall de dagarna vi inte har någon lektion med karaktärsänmet! dvs, måndag tisdag & onsdag. Usch & fy :)

Snart är det träning i det underbara vädret!
- får se hur mitt knä vill göra idag då! uuh..

fasen, skulle lägga in en bild på nakenkatten som jagar mig hem när jag är påväg hem från bussen,. Men mobilfan laggar ju sönder, så jag får försöka fixa det, så ska ni se vilken mardröm det är! Äckliga katt.


en bild på mig & frida, för tre år sen om jag inte minns fel!

Kommentarer

  • åsa :) säger:

    haha, den är ju söt! ;D

    2009-09-01 | 18:19:09
    Bloggadress: http://mattssonn.blogspot.com
  • linda säger:

    nej åsa! hemsk! hahaha :D

    2009-09-01 | 22:31:03

Kommentera inlägget här: