LINDA BACKLUND

WE ARE ALL IN THIS TOGETHER

Kategori: MIN VARDAG

jag finner inga ord.
"kämpa på nu gumman", tårarna bara rann ner för mina kinder när jag fick höra vad han hade sagt till dig.. Vad är det som händer? Det får inte hända dig något, det får verkligen inte det. Jag vet inte vart jag kommer ta vägen då. Just nu vet vi ingenting, & det är nog det värsta jag har varit med om. Jag vet ingenting, kan inte hjälpa till med någonting, ingenting. Jag sitter bara & gråter, det slutar inte. Om ungefär en timma kan vi få reda på vad det är, men det är inte säkert. Om jag kude hade jag sprungit ikapp tiden, & sedan sprungit tillbaka & gjort allt för att rädda dig, du är värd så mycket mer än vad det är just nu! Det här är sjukt, helt jävla sjukt. Man tror inte sånt här händer en, men det gör ju det. Jag vet varken in eller ut, Vad ska jag göra imån? Hur kommer allt vara då? Efter imån då? jag måste sluta tänka.. Du är så stark, det vet jag! Visa det nu, du kan. Du är den människan som klarar sånt här, den mest envisa personen jag vet tror jag. Du klarar detta, jag älskar dig! & det kommer jag alltid att göra. Kämpa på nu gumman.

Kommentarer

  • fridabengtsson säger:

    tårarna bara rinner!

    Varför blev det så här ? ETT HELVETTE!

    gud, om du nu finns kan du inte visa det då!

    Som jag sagt innan, finns alltid här för er. Även när tiderna är skit. <3

    2009-09-06 | 13:00:01
    Bloggadress: http://ffridabengtsson.blogg.se/
  • mikaela fahlström säger:

    asså linda det här är så hemskt! :(

    Sitter här och storlipar, finner inga ord.

    Ville bara visa att jag bryr mig! <3

    KRAM!

    2009-09-07 | 22:04:01
    Bloggadress: http://mikaduvet.blogspot.com
  • mikaela fahlström säger:

    asså linda det här är så hemskt! :(

    Sitter här och storlipar, finner inga ord.

    Ville bara visa att jag bryr mig! <3

    KRAM!

    2009-09-07 | 22:04:12
    Bloggadress: http://mikaduvet.blogspot.com

Kommentera inlägget här: