LINDA BACKLUND

WILL YOU BE THERE

Kategori: MIN VARDAG

skoldagen var jobbig. Ontontont i magen & helt slut i huvudet.
Var på frisk i praktiken idag, & fick nya tider. Så nu får jag träna där istället för fotboll. & det suger, men får göra det jag kan. Var på supporten idag, men min mage gjorde så jag inte kunde koncentrera mig. Usch. Jag åkte hem redan efter en timma. Jag hoppade av hemma hos baby, & jag somnade, som vanligt, när jag kom dit. Kul jag är! Sen lagade vi mat, kollade tv & bara va. Nu kommer jag inte träffa han förrän på söndag. Jag vet någon som kommer sakna han. Nu ska jag skriva dagbok, som jag inte har orkat göra på ett tag & sen ska jag sova! Imån är det skola, underbara skola.



jag vill inte, jag vill verkligen inte.
men en dag kommer det, lika bra
att ta det nu. Eller? - vet inte vad
jag ska göra. Känner hur jag vill
skrika ut hur jag känner. Men hur
många skulle förstå? Det är för
overkligt för att förstå.
- jag har inte förstått & jag vill inte förstå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: