LINDA BACKLUND

FREDAG

Kategori: MIN VARDAG

Mys mys & mys med alexander hela dagen, - klagar verkligen inte.
Har nästan inte lämnat soffan en gång på hela dagen.. haha. Snacka om seg! Men jag laddar upp för imorgon, F Ö R   D Å   F Y L L E R   J A G   Å R ! ska bli så galet skoj. Hoppas att min otur inte fortsätter tills imån bara! För igår var inte kul, haha. Skulle raka mina ben och skalar självklart av en hel remsa skinn, haha. Asont. Sen brottades jag & ramsus. och min nagel böjer sig uppåt & fastnar där! Huuuuuuur ont det gjorde går inte förklara. Så är lite skadad idag, synd om mig  haha :) Nä, nu ska jag käka nått, har inte ätit på sju timmar, så det kurrar gött! pussss


Vilken lipsill, men gör så galet ont. Ber om ursält för de snuskiga bilderna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: