LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Har varit en sköön skön helg.

Igår, efter alexanders kalas, åkte vi med hans syster & henneeees pojke till landvetter - där dom bor, & var där. Var hur skönt som helst att komma bort från verkligheten lite :) . Vi satt & spelade xbox hela kvällen igår, så sov som en stock inatt. Idag är det alexanders föödelsedag, grattis hjärtat. Så vi var på ett glasscafé & spelade minigolf :) Jag delade förstaplatsen med alexander, bara så ni vet. Jättemysig dag. Sen åkte vi hem till alexander, där vi käkade grillat, mys det med. Sen kom papiii & julia, & jag övningskörde till töllsjö där vi kollade töllsjö - brämhult.

Nu sitter jag hemma, har käkat kvällsmat, glass & kollat tv. Nu är jag helt slut. Ska kolla upp vilken buss jag ska ta imån & sen ska jag naaana :) Kommer somna med en gång, är helt slut idag. pusss!


fick bli en bild på min kärlek :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: