LINDA BACKLUND

TORSDAG

Kategori: MIN VARDAG

Var på Gekås klockan tjugo över åtta i morse, trött - ja, men det var det värt eftersom det knappt var några där! Så vi var bara där i en & en halv timma, vilket jag tyckte var sköönbt! :) Sen övningskörde jag tillbaka till restaurangen  - tror jag börjar få klämm på det här nu. Vi packade upp lite saker & städade. & vid ettiden skjutsade mor in mig till centralen, tog 13:48-tåget hem. Nu är jag heemmmaaa, jätteskönt. Klockan halv sex är det träning & ikväll vet jag inte vad som händer. Nu ska jag äta glass ! puss




Har inte sovit så värst mycket inatt, min mor snarkar..




Såg en lite förvirrad blind tant idag. Hon gick sicksack över gatan
så en annan tant fick hjälpa henne. Hon kanske hade blivit blind nyss..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: