LINDA BACKLUND

LATE UPDATE

Kategori: MIN VARDAG

Efter inlägget jag skrev innan skulle jag läsa, men somnade istället.. Klocken var strax innan sju. & jag vaknade halv tio. Hur ledsen blir man inte? Usch vad tråkigt. Gick ner till restaurangen, åt en macke & drack en kopp te. Nu sitter jag här & är näst intill pigg igen, & vad ska man göra? Får väl gå ner & hjälpa till & städa eller nått.

Börjar jobba tolv imån & slutar klockan tre, Sen efter det åker vi direkt till alingsås för att spela match, så blir nog ingen uppdatering innan kvällen ;) pussss!


bild från grekland

Kommentarer

  • Julia säger:

    du kan ju inte säga att du vaknade halv tio? :O jag försökte väcka dig TRE gånger men du sa att jag skulle låta dig sova

    2010-08-15 | 10:35:34
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: