LINDA BACKLUND

A LIST; ENJOY!

Kategori: MIN VARDAG

Här sitter jag som om jag går på något, - är jättepigg.
Får göra en extremt underhållande lista så jag kanske kan bli liite tröttare.


Du heter: Linda Cathrine Agnes Backlund

Smeknamn: Min pojkvän kallar mig lillen.. ;)

Låt som när du är ledsen sörjer till? The show must go on - spelades på lollos begravning

Beroende av: Alexander & te

Vad tror folk om dig? Oj det vet jag inte

Stämmer det? Det beror på vad dom tror om mig (:

Vad får du oftast komplimanger för? Håret (kul va..) Alexander är bra på att ge kompimanger :$ :)

Hur imponerar man på dig? Då ska man vara jävligt rolig utan att göra sig till & vara sig själv

Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du är världens bästa flickvän (a) nu sover jag :*"

Var bor du? Olsfooors, - vart fan ligger det?

Trivs du där? För tillfället, ja.

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: - Ah hallå?

Vem ringde du senast?: Alexander

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Oj, vi snackade bara skit ;)

Antal timmar sömn inatt: tio typ haha

Sov du ensam: Nej, med alexander

Brukar du komma i tid: Ja det skulle jag nog säga

Hur känner du dig nu: För pigg, borde sova.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag har ingen speciell åsikt om fötter, inte det vackraste kanske

Vad saknar du: Barndomen, alla traditioner vi hade som nu bara är minnen.

Hade du en bra kväll igår: Ja, den var mycket trevlig

Favorit dryck på morgonen: Te

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tolv

Är du blyg?: I vissa sammanhang

Sysslar du med någon idrott: Yes, fotboll serru

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek, men vad säger man.. attrakion

Har du spytt offentligt: JYes, på Hajen i varberg

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt man kan göra som kille som inte tjejer kan

Är du nöjd med ditt liv: Här & nu - ja. Men skulle önska att vissa fanns kvar hos mig

Är du bortskämd: Nej

Vad gör du i morgon: LISEBERG!

Vad är det värsta du vet?: Döden

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ohja, det har jag.

Vad är det finaste du fått?: Har fått mycket fint

En speciell dag du minns: 7 september.

Du samlar på: Minnen & allt som heter kläder, skor & väskor, haha - slänger inte sånt allt för ofta!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Brukar ofta gå in på mitt rum & lyssna på musik

När grät du senast: För några dagar sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Hade delat med mig till min familj. Sen hade jag köpt en lägenhet & sen sparat tills jag visste vad jag ville utbilda mig till.

Vill du gifta dig: Om jag vill. Har redan planerat hela mitt bröllop.. haha

Vill du ha barn: Ja :)

Är du musikalisk?: Lite kanske.  ä l s k a r att sjunga & spelar lite lite gitarr

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja :)

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har jag

 

Hoppas den underhöll er lika mycket som mig. Blev snöppet tröttare faktiskt. Så nu ska jag sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: