LINDA BACKLUND

A LIST, ENJOY

Kategori: MIN VARDAG

tänkte underhålla mig själv (vet inte vad ni tycker haha!) med att svara på lite frågor så klockan går fortare! Har väntat på att få åka till alexander sen klockan sex, - alltså i fem timmar..


Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: övertrött typ,
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: chips med smaker! Fy.
Kläder just nu: mjukis & brors tröja (a)
Musik just nu: jay - like a prayer
Vad sa du senast: kommer inte ihåg, :)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: vem ville inte vara med under 80-talet? 
Sommarplaner: Först & främst studentresa. Sen förhoppningsvis ett jobb!
Fisk eller badkruka: måste nog säga badkruka.. tråkig!
Saft eller alkohol: Saft alla dar i veckan
Hur många kuddar sover du med: 5, haha
Favoritväder: Är en sommarmänniska!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: alexander, mobilen & en tandborste! haha
Spelar du nåt instrument: lite lite lite gitarr. Men mina strängar är sönder,.
Morgon- eller nattmänniska: inget av det, men kväll i så fall!
Sparare eller slösare: både och! Vill jag ha något så köper jag det.
Bästa film: The holiday!
Tror på liv på andra planeter: nä du
Kommer du ihåg din första kärlek: yes man
Älskar du henne/honom fortfarande: nej det skulle jag väl inte påstå
Har du några homosexuella vänner: det har jag :)
Tror du på mirakel: hoppas väl!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut
Ser du på kärleken som ett misstag: verkligen inte
Hur många barn vill du ha när du blir stor: tre eller fyra (a), fast tre är nog lagom
Bio eller promenad: promenad! Blir så trött av film..
Är du kittlig: på ett ställe, & tänkder inte avslöja vart, då är det kört.
Snarkar du? Nej, men pratar i sömnen
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? nej
Äckligaste insekten: äckligaste.. Mask kanske (:
Största svaghet: för snäll, haha? Ah, det är nog det..
Det här är jag bra på: vara snäll då kanske, haha :) Är väldigt omtänksam mot dom jag bryr mig om
Bästa bok? oj, kan inte säga vilken, - men karin alvtegens böcker är bra! 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna teleportera mig
Vad vill du jobba som? moderedaktör på en grym tidning,
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare om jag måste välja, inte så mycket för det!
Skriver du dagbok? slutade med det för ett år sedan, men skriver av mig på bloggen :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jag vet inte, men önskar mig en piercing i julklapp!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) det är nog väldigt välstädat, haha.
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig
Vilken hand håller du gaffeln i ? båda!
Är du rädd för blod? Nej,
Saltar du på maten? det händer
Gillar du att sjunga? när ingen annan hör så älskar jag att sjunga!
Anser du att du är stark? fysiskt, sådäär. Psykiskt, nej inte så.. haha!
Brukar du sola? hatar att sola, så tråkigt
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? aa.. fast nä
Kaffe, te eller inget? te, ! 
Har du en besatthet? yes, alexander !




åh vad kul, hoppas ni hade lika kul som jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: