LINDA BACKLUND

MÅNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Ännu en ny vecka. Men vad gör deet när man har tre dagar kvar i skolan? - INGENTING! (har räknat bort helg, lediga dagar & apu höhö)

Idag var det lucia på morgonkvisten, alltid lika skoj! Sen var det prooov, som jag började öva på igårkväll. Men kändes bra trots allt, knepigt.. Sen tränade jag & emma för första gången på alldeles för länge. Vi körde stenhårt & gick även 30 minuter på bandet efter att vi var klara, så är lite stolt ändå hoho ;)

Nu är det maaaaat & det gillar jag. Pusss


såhär mysigt hade vi det efter provet! Avslutningsfiiika! frååån vänster;
en liiiten skymt av söta olivia, zahra, elvira, therse, elin som gör prov,
emma & sen kommer jag, kul ha?


oj så fint luciatåg almås bjöd på idag



Kommentarer

  • Anonym säger:

    hur länge har du och din kille varit tsm och hur blev nu det? :) love your blog!

    2010-12-13 | 18:32:25
  • Marcuselizabeth säger:

    Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

    2011-02-04 | 16:47:06
    Bloggadress: http://marcuselizabeth.blog13.com

Kommentera inlägget här: