LINDA BACKLUND

SVAR PÅ "FRÅGESTUND"

Kategori: MIN VARDAG

  • hur länge har du haft bloggen? :)
    -
    I ett & ett halvt år snart

  • vilken är din favoritfärg då? hahaha!!
    -
    Min favoritfärg är rosa, faktiskt

  • vad tycker du är ett måste att ha på sig nu på vintern? :)
    -
    oj. Jag tycker inte något plagg eller skor, är ett måste. Så frågan är svår.. Men måste jag välja något, så är det en snygg jacka som är "vintervänlig", dvs en stor gosig dunjacka. Min jacka är dock helt röten, så skäms lite nu,. Haha!

  • hur länge har du och alexander varit tillsammans? (:
    -
    i snart åtta månader :)

  • vad blir det för "klädmåste" i vår, enligt dig ? :)<3
    -
    den randiga tröjan försvinner aldrig, så den måste man ha ;)! Sen, utöver den, så är det en biege eller puderrosa klänning! Inte kortkort nu, utan en med stil. Jättefint tycker jag

  • Jag ska köpa ett par nya converse nu till våren och vet inte vilka jag ska ha..... Vilken modell och vilken färg tycker du? :)
    -
    Höga vita. Lätt de snyggaste ifall jag får välja. Ska själv köpa ett par nya detta året :) Men annars, ifall du tycker de är lite tråkiga, & att alla har dom, så tycker jag du ska ha ett par svarta låga. Jag själv har ett par & trivs hur bra som helst! Snyggt.

  • vilken är din favoritlåt?
    -
    Ojojoj. Har aldrig någon favoritlåt! Men de som spelas mest av mina låtar på spotify just nu är knock you down - keri hilson & kanye west & ne-yo , fireflies - owl city, down - Jay sean & lil wayne

  • Vad tycker du jag/man ska ha för skor nu till våren/sommaren?
    -
    Converse. Tråkigt svar kanske.. Men så är det ;)

  • Hur får du ditt hår så snyggt?? Använder du platttång eller hur gör du? kram
    -
    Duschar jag håret på morgonen, så bliser jag det. Men har så rakt hår naturligt, så behöver inte platta det. Men sover jag med inbakad fläta, så blir det ju lite lockar på morgonen, & då sprayar jag det :) Annars, ifall jag sover & vaknar med lite fjongar så kan jag använda plattången :)

Hoppas ni är nöjda med svaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: