LINDA BACKLUND

LÖRDAG

Kategori: MIN VARDAG

Vaknade inatt av att jag drömde en jääätteeeeläskig dröm!
- jag hade lånat morfars bil, & skulle lämna tillbaka den, så satt i den utanför hans hus & väntade på att han skulle komma hem. Det åskade & ösregnade de, jag tycker att det är lite läskigt, så ringde min bror som kom upp & väntade med mig., Sen kollar jag in i skogen & ser hur det börjar brinna, & elden sprider sig overkligt fort.. Jag får panik & rasmus med.. Tillslut finns det ingen utväg, elden är runt omkring oss.
Sen vaknade jag. Klockan var kvart i tre & alexander satt & kollade curlingen, så gick ner till honom & somnade där.

Idag har vi gjort pannkakor & inget mer? haha. Jag somnade efter att vi hade käkat frukost, kul tjej! Aja, sen har vi bara tagit det lungt idag :) Snart får vi besök av familjen Hall här hemma & då blir det tacooos! Gillar tacos idag. Alexander kommer nog ut hit med, så hoppas på en myyyskväll! pusss


ge mig sommmar nuuu då. & min 18-årsdag!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: