LINDA BACKLUND

STÄD-ATTACK!

Kategori: MIN VARDAG

Fick ett ryck igår & rensade hela min garderob!
Det är sjuuuukt vad mycket skit man samlar på sig egentligen.. Har inte rensat den på ett tag heller, så det var en del jag kunde kasta ut!


här är H A L V A (!!!) min garderob. Allvarligt,. alldeles för mycket skit.


mina skor, saknar dock några par.. Alldeles för många! Använder kanske,. inte ens hälften.


hittade min hemliga låda bland all skit med! :D , har ingen nyckel, så sket i att öppna den.
Men det ska bli kul att göra det någon dag, har glöm av vad jag har lagt ner där.. Lite minns
jag, men inte allt. Den är trots allt full :) haha.


gammla kläder som baaara har tagit onödig plats


fem påsar blev det tillslut. Känner mig som en ny människa nu ! Haha. & nu får det plats
massa nya & fina sommarkläder! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: