LINDA BACKLUND

STILL THURSDAY

Kategori: MIN VARDAG

Jag är sååååååååååååååååhär trött. Vad händer?
Drömde massa mardrömmar inatt, så har sovit sådär. Sen apu, & då blir man trött & efter det teorilekton, & då blir man ännu tröttare. Sen ska man sitta på en buss hem, & då somnar man! haha, så illa är det idag :)

Klockan är tio & jag ska gå & lägga mig, PUSS & GODNATT



G L Ö M   I N T E   F R Å G E S T U N D E N  :)

" Någon som vill fråga något? Om mig, min favoritfärg... (haha), om skolan, eller om något heelt annat? :)
Tänkte att jag svarar & publicerar de 10 första frågorna i så fall, i slutet av veckan eller någonting.
Så, ifall du har något på hjärtat så passa på att fråga! "



såhääär rolig bild får det bli idag! uuuuh.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vilken är din favoritlåt?

    2010-02-13 | 17:39:29
  • Anonym säger:

    Vad tycker du jag/man ska ha för skor nu till våren/sommaren?

    2010-02-13 | 17:40:11
  • elin säger:

    Hur får du ditt hår så snyggt?? Använder du platttång eller hur gör du? kram

    2010-02-13 | 17:40:48

Kommentera inlägget här: