LINDA BACKLUND

TISDAG

Kategori: MIN VARDAG

Oj vad jag innnnnnnte gillar tisdagar! Innan man reser sig upp ur sängen, känner man efter i heeela kroppen ifall man har det minsta ont eller nått, allt för att få ligga kvar.. Aja, klarade av dagen, galant måste jag säga ;) Så nu är det bara ett prov imån, i religion, & sen har jag inget mer innan lovet - jag är glad!

Jag & emelie käkade på orion efter skolan, & halv fem började teorin på körskolan, smidigt gick det ! Sen åkte jag hem & dök ner i mina kära religionsböcker! Känner att jag har fått in det mesta nu faktiskt, får se hur det går imån :), nu ska jag göra iordning mig för sängen & sen ringa min favorit. Pusss!


vart tooooooooog färgen vägen? haha. Det ända som är brunt nu, det är mina söööta fötter! :O haha.,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: