LINDA BACKLUND

TISDAG

Kategori: MIN VARDAG

Jag har från & med nu döpt om tisdag till jag-skulle-kunna-göra-allt-för-att-stanna-hemma-dagen..
Dagen är seg, & man är sjukt trött & lektionerna kaaaan vara dom tråkigaste i världshistorien! Även fast jag somnade åtta igår.. (och var vaken vid tio till halv tolv) - så var jag galet trött. Är det något fel på mig, eller är det någon mer än jag som är trött, jämt?

aja. Annars idag har jag tränat, ett hårt styrke-pass. Underbart! Känner sig något stolt efteråt! ;) Nä, nu kollar jag på "systrar med för mycket hud"- läskigt. Ska sova snart, pusss


Jadu.. Jag är inte ensam om att vilja ha vår nu.. eller?

Kommentarer

  • Jackie säger:

    Jag är också ALLTID trött. Jag förstår inte heller varför? :s haha.

    2010-03-01 | 22:51:13
  • linda säger:

    Nä, inte jag heller !haha, :P

    2010-03-02 | 10:28:28
    Bloggadress: http://lindabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: