LINDA BACKLUND

TORSDAG

Kategori: MIN VARDAG

senaste inlägget, som ni säkert fattade så var det inte jag, utan min söta pojkvän som gjorde. haha :)

Igår somnade jag vid tio, senast. Sen vaknade jag vid tre & märkte att jag inte hade borstat tänderna eller någonting. Hatar att vakna så.. Men var för trött för att göra något, så somnade om.

Idag är det apu & halv fem ska jag på teorilektion 4 av 6. Snart är det klart, & det är jätteskönt! Nu måste jag fixa mig & sen börjar denna låååånga dag. Pussss

Kommentarer

  • Tomdaniella säger:

    Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

    2011-03-04 | 11:26:52
    Bloggadress: http://tomdaniella.blogbow.com

Kommentera inlägget här: