LINDA BACKLUND

TRÄNING & PH!

Kategori: MIN VARDAG

kom precis hem från träningen, var med på styrkan, skönt!
Ska käka lite nu, flingor med banan & russin, finns det någon goare kvällsmat? - tror inte det. Sen blir det paradise hotell, s å k l a r t ! Ryktet om att jackie vinner vet jag inte om jag tror på, men antar det eftersom alla verkar vara emot henne. Jag har hejjat på henne & cimon från början, så jag hoppas att hon tar hem det faktiskt :) Men nu måste jag käka, pussss!


snyyyggggggggt,


har ingenting med inlägget nu att göra, men när vi käkade innan var det en larv i salladen, söt tycker jag :) uuäh. Han hade käkat på nästan alla blad, haha. Varför jag ens lägger upp en bild & sånt på larven, så är det för att jag har typ suckat åt alla som säger att det finns larvar i salladen, men nu tror jag er :'), haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: